PensioenAvond 40-55 jaar
ImageEvents, Over Zwitserleven

PensioenAvond 40-55 jaar

ImageLeestijd 2 minuten

Op 21 april organiseerde Zwitserleven de PensioenAvond voor 40-55 jaar. Het was een geslaagd webinar. 

De avond stond in het teken van  veranderingen in werk en privé die veel invloed kunnen hebben op het pensioen en welke verschillende keuzes men nu al kan maken. MijnZwitserleven speelde ook een belangrijke rol en we lieten zien hoe de werknemer zelf inzicht krijgt in zijn situatie en pensioen.

Resultaten

Graag delen we ook de resultaten van het webinar met u. Met 1.820 registraties bij aanvang van het webinar waren we na afloop ook ontzettend trots op het resultaat van 1.141 live viewers. Uit de enquête kwamen positieve reacties.

  • 42% geeft ons een 9+ op de vraag: Zou u de PensioenAvond aanbevelen aan collega’s.
  • 98% vond de inhoud interessant.
  • 84% heeft nieuwe kennis opgedaan.

Quotes verschillende doelgroepen

Tijdens de avond waren verschillende doelgroepen aanwezig. Zij hebben een aantal mooie reacties achtergelaten.

  • Goed en leuk gedaan. Ik werk bij een tussenpersoon dus voor mij niet veel nieuws, maar toch leuk om te kijken.
  • Ik ga weer proberen om mijn collega's te informeren en te stimuleren om toch eens naar MijnZwitserleven te gaan. Omdat ik vanuit de werkgever zaken regel, ben ik zelf goed bekend met MijnZwitserleven.
  • Wij vonden het heel transparant en duidelijk. Het geeft ons het gevoel dat we nu beter begrijpen waar we het over hebben en waar we op moeten letten.

Kijk hier het webinar terug


Dit artikel is gepubliceerd op 03 mei 2021

Misschien vindt u dit ook interessant:

Zwitserleven en Athora Netherlands nieuwe partner Koninklijk Concertgebouworkest

Zwitserleven is per 1 januari 2024 partner geworden van het Koninklijk Concertgebouworkest.

Leestijd 2 minuten

Jaarcijfers Athora Netherlands 2023

Athora Netherlands, het moederbedrijf van Zwitserleven, heeft haar financiële resultaten over 2023 gepubliceerd.

Leestijd 2 minuten

Het Zwitserleven gevoel. Een gevoel dat we delen

Het Zwitserleven gevoel wordt groter, als je het deelt met je dierbaren. Met die gedachte willen wij werknemers inspireren om na te denken over hun pensioen.

Leestijd 2 minuten

Lancering van het nieuwe Zwitserleven gevoel.

In de merkcampagne ‘Een gevoel dat we delen’ staan niet alleen pensioengenieters centraal. Ook de personen die meegenieten van het Zwitserleven gevoel.

Leestijd 4 minuten