Het Zwitserleven gevoel. Een gevoel dat we delen
Het Zwitserleven gevoel wordt groter, als je het deelt met je dierbaren. Met die gedachte willen wij werknemers inspireren om na te denken over hun pensioen.
Leestijd 2 minuten
Lancering van het nieuwe Zwitserleven gevoel.
In de merkcampagne ‘Een gevoel dat we delen’ staan niet alleen pensioengenieters centraal. Ook de personen die meegenieten van het Zwitserleven gevoel.
Leestijd 4 minuten
Hoe tevreden zijn werkgevers over Zwitserleven?
Hoe tevreden zijn onze klanten? We delen graag de resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek met u.
Leestijd 2 minuten
Aanpassing in de verdeling van beleggingen binnen Duration Fondsen vanaf 1 januari 2024
Aanpassing in de verdeling van beleggingen binnen Duration Fondsen vanaf 1 januari 2024
Leestijd 2 minuten
Instemmen bij invaren?
Berry van Sonsbeek neemt je mee in de uitdagingen rondom de nieuwe pensioenwet bij pensioenfondsen.
Leestijd 2 minuten
Zo nemen wij deelnemers mee in de komende transitie
De nieuwe Pensioenwet brengt nogal wat veranderingen met zich mee, zo nemen wij deelnemers mee in de komende transitie.
Leestijd 1 minuten
Maak een eenvoudige kassabon
In dit opinieartikel vertelt Berry van Sonsbeek meer over de noodzaak voor begrijpelijke communicatie over pensioenen.
Leestijd 2 minuten
Flat rate-premieregeling voor nieuwe deelnemers
In dit opinieartikel vertelt Berry van Sonsbeek meer over de flat rate-premieregeling voor nieuwe deelnemers.
Leestijd 2 minuten