Ik heb problemen met inloggen, hoe kan dat?
We helpen je graag op weg. Volg eerst de tips hieronder. Kom je er alsnog niet uit? Neem dan contact op met ons via Service & Contact. Wij staan klaar om je te helpen.
Tip 1: Gebruik Google Chrome of Microsoft Edge als browser
Gebruik een browser die wij ondersteunen: Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.
Tip 2: Log in via een andere browser dan je gebruikt hebt.
Gebruik nooit een incognito venster, of privé venster om onze website te bezoeken. En ook geen VPN-verbinding of andere plugins, browsertools of firewalls die onze website kunnen blokkeren. Safari en Internet Explorer werken niet altijd zoals gewenst.
Tip 3: Log altijd helemaal opnieuw in op onze site.
Gebruik geen opgeslagen links of favorieten. Maar typ voor de zekerheid zelf het websiteadres in de adresbalk: https://www.zwitserleven.nl.
Tip 4: Leeg de cookies en cache
Bij de instellingen van jouw browser is er een optie om alle cookies en cachegeheugen te wissen. Voer dit uit en sluit daarna je internetbrowser. Start opnieuw de browser op, ga naar onze website.
Tip 5: Probeer in te loggen op een andere computer, tablet of laptop.
Tip 6: Sluit de computer, tablet of laptop af en start opnieuw op. Probeer nog eens in te loggen.
Heb je nog vragen?
Bekijk alle vragen en antwoorden of neem contact met ons op.