Zwitserleven wint award ‘Best Pension Provider Netherlands’

Zwitserleven is uitgeroepen tot 'Best Pension Provider Netherlands' van 2016. Dit maakte het panel van World Finance Global Pension Funds Awards bekend op 1 juli.

Volgens de jury blinkt Zwitserleven uit door haar sterk klantgerichte benadering. Dat – in combinatie met het sterke beleggingsbeleid – en het feit dat Zwitserleven een proactieve rol heeft in het inzichtelijk en begrijpelijk maken van pensioenen voor consumenten maakt dat Zwitserleven als beste uit de bus kwam. De jury prijst ook het sterke merk dat Zwitserleven al meer dan 30 jaar consequent neerzet.

Zwitserleven uitgeroepen tot 'Best Pension Provider 2016 - Netherlands'

Trots.

Hans Visser (General Manager Life Corporate): "We mogen trots zijn op deze mooie award. Het geeft erkenning voor alles wat we de afgelopen jaren hebben gedaan om onderscheidend te zijn in de pensioenmarkt en is een motivatie om hard te blijven werken voor onze klanten. We zien ook dat onze klanten het waarderen. Zo liet de laatste NPS-meting van onze Werknemersdesk een positieve NPS zien van +3. Het hoogste niveau ooit."

Zwitserleven streeft ernaar pensioenen eenvoudig en toegankelijk te maken, voor iedereen. In 2015 is Zwitserleven gestart met de pensioenspreekuren waarbij iedereen de mogelijkheid heeft om in een half uur uitleg te krijgen over hun pensioen.

Over Global Pension Funds Awards.

De Best Pension Provider Award is onderdeel van de World Finance Global Pension Funds Awards en wordt sinds 2007 jaarlijks uitgereikt aan 'the very best in each market'. De nominaties worden bepaald door de World Finance-lezers. Uit de nominaties kiest het panel van World Finance Global Pension Funds Awards de winnaar.

Bekijk hier alle winnaars per land.