Hans Visser verlaat Athora Netherlands
ImageOver Zwitserleven

Hans Visser verlaat Athora Netherlands

ImageLeestijd 2 minuten
Hans Visser, General Manager Pensioen bij Athora Netherlands, het moederbedrijf van Zwitserleven, heeft in goed overleg om persoonlijke redenen besloten zijn carrière buiten het bedrijf voort te zetten. Hans was sinds 2016 General Manager en verantwoordelijk voor de productline Pensioen binnen Zwitserleven.

Jan de Pooter, Chief Executive Officer (CEO) van Athora Netherlands: “Wij zijn Hans dankbaar voor de bijdrage die hij de afgelopen jaren heeft geleverd aan de verdere ontwikkeling van ons mooie pensioenbedrijf. Hans was deze jaren met hart en ziel en op de voor hem kenmerkende wijze verbonden aan Zwitserleven en daar zijn wij hem erkentelijk voor. We wensen Hans alle succes voor de toekomst.”

Hans Visser: “Na zes fantastische jaren neem ik afscheid van deze prachtige organisatie. Ik ben trots om een bijdrage te hebben geleverd aan de reis die we met elkaar hebben afgelegd. Een reis die heeft geleid tot een sterk en wendbaar bedrijf dat dicht bij de klant staat. Er ligt een heldere strategie en een sterk financieel fundament om de komende jaren uitstekende pensioen-oplossingen te kunnen bieden aan klanten en onze plek in de pensioenmarkt te verstevigen. Ik draag Zwitserleven en Athora Netherlands een warm hart toe.”

Hans Visser zal zorgen voor een goede overdracht en zijn rol zal tijdelijk worden waargenomen worden door Jan de Pooter, CEO Athora Netherlands.

Dit artikel is gepubliceerd op 01 maart 2022

Misschien vindt u dit ook interessant:

Zwitserleven en Athora Netherlands nieuwe partner Koninklijk Concertgebouworkest

Zwitserleven is per 1 januari 2024 partner geworden van het Koninklijk Concertgebouworkest.

Leestijd 2 minuten

Jaarcijfers Athora Netherlands 2023

Athora Netherlands, het moederbedrijf van Zwitserleven, heeft haar financiële resultaten over 2023 gepubliceerd.

Leestijd 2 minuten

Het Zwitserleven gevoel. Een gevoel dat we delen

Het Zwitserleven gevoel wordt groter, als je het deelt met je dierbaren. Met die gedachte willen wij werknemers inspireren om na te denken over hun pensioen.

Leestijd 2 minuten

Lancering van het nieuwe Zwitserleven gevoel.

In de merkcampagne ‘Een gevoel dat we delen’ staan niet alleen pensioengenieters centraal. Ook de personen die meegenieten van het Zwitserleven gevoel.

Leestijd 4 minuten