ImageAbout Zwitserleven

Zwitserleven maatregelen vanwege COVID-19.

ImageReadtime 2 minutes

Sinds januari volgt Zwitserleven nauwgezet de ontwikkelingen rondom COVID-19 en zijn we alert op de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers en de continuïteit van ons bedrijf.

Nu de impact ook heel Nederland raakt, heeft Zwitserleven in lijn met het Kabinetsbesluit verdere maatregelen genomen om haar medewerkers en hun families te beschermen. Met ingang van 16 maart werken in principe alle medewerkers vanuit huis. Onze kantoren blijven geopend voor medewerkers voor wie thuiswerken geen optie is.

Omdat thuiswerken gebruikelijk is bij Zwitserleven, is onze infrastructuur er volledig op ingericht om alle collega’s gelijktijdig te laten thuiswerken volgens de gebruikelijke hoge kwaliteits- en veiligheidsnormen. Daarmee is de continuïteit van onze bedrijfsvoering gewaarborgd.

Een coördinatieteam blijft de interne en externe situatie dagelijks monitoren, waarbij we de overheidsmaatregelen in acht nemen. Afhankelijk van de situatie, verkorten of verlengen we de duur van het volledig thuiswerken en nemen we nieuwe maatregelen waar nodig.

Wij wensen onze klanten en partners een goede gezondheid en veel sterkte in deze uitzonderlijke tijden.

We kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over het coronavirus met betrekking tot uw pensioen. Daarom hebben we de belangrijkste en meest gestelde vragen op een rij gezet.

Zwitserleven measures due to the COVID-19

Since January, Zwitserleven has closely monitored the developments of COVID-19 and is very alert to the safety and wellbeing of our employees, as well as the continuity of our business operations.

Given that the entire Netherlands are now impacted, Zwitserleven has decided to implement additional measures in line with the decisions of the Cabinet, to protect its employees and their families. As of March 16th, all employees work – in principle – from home. Our office locations remain open for those employees that do not have the possibility to work from home.

Given that working from home is common at Zwitserleven, our infrastructure is fully adapted to allow all employees at the same time to work from home, whilst guaranteeing the highest quality and security standards. Our business operations are thus guaranteed.

A coordination team will continue to monitor the internal and external situation on a daily basis, taking into account government measures. Pending further developments, we might further extend or shorten the working from home measure, or take additional measures if deemed necessary.

We wish all our clients and partners good health and strength in these exceptional times.


This article is published on 17 March 2020

Misschien vindt u dit ook interessant:

Zwitserleven en Athora Netherlands nieuwe partner Koninklijk Concertgebouworkest

Zwitserleven is per 1 januari 2024 partner geworden van het Koninklijk Concertgebouworkest.

Readtime 2 minutes

The Zwitserleven feeling. It is a feeling we share

The Zwitserleven feeling becomes more profound when shared with loved ones. We aspire to encourage employees to reflect on retirement.

Readtime 2 minutes

Lancering van het nieuwe Zwitserleven gevoel.

In de merkcampagne ‘Een gevoel dat we delen’ staan niet alleen pensioengenieters centraal. Ook de personen die meegenieten van het Zwitserleven gevoel.

Readtime 4 minutes

Zwitserleven zet met nieuw management volgende stap richting pensioenspecialist.

Athora Netherlands verwelkomt Jan Willem Hoitsma en Geneviève Ho Sam Sooi binnen het managementteam van de commerciële tak, het MT Commerce.

Readtime 2 minutes